МИОА: Системот за поднесување на електронски пријави, поплаки и предлози кон реализација

@дминистрацијаМИОА: Системот за поднесување на електронски пријави, поплаки и предлози кон реализација

Најчитано

Република Северна Македонија е решена на патот на забрзана дигитализација и зголемена примена на дигитални решенија, електронските услуги.

Наскоро ќе воведуваме нов дигитален канал наменет за граѓаните, кој ќе им овозможи во секое време, онлајн да пријават проблем или поплака поврзани со јавна институција, како и да пријават проблем во постапка за добивање на определена услуга од јавната администрација.

Со овој систем ќе се подобри транспарентноста во однос на постапувањето на органите на државната управа, така што комуникацијата и процесот на разрешување ќе биде на увид на граѓаните и правните лица со цел да се создаде “позитивен притисок” за надминување на проблемите.

Ќе ги искористиме сите потребни механизми за да придонесеме за зголемување на ефикасноста на јавната администрација, која работи целосно во служба на граѓаните.

 

 

 

 

Извор: Министерство за информатичко општество и администрација

spot_img
spot_img
spot_img

Последни објави

spot_img
spot_img
spot_img

Читај повеќе