spot_imgspot_img
spot_img
spot_img
HomeМаркетингЕСП Скопје: Справување со тешки клиенти

ЕСП Скопје: Справување со тешки клиенти

Целта на обуката е стекнување и/или подобрување на вештините за справање со тешки клиенти и избегнување конфликтни ситуации преку користење соодветни техники. По завршувањето на обуката, учесниците ќе можат: да употребат техники за идентификување можни несакани ситуации со тешки клиенти; да се справат со тешки клиенти; да употребат техники за да се прилагодат на различни стилови на однесување на клиентите; да употребат асертивна комуникација; да се справат со стресот на работното место  и друго.

Опфат – теми

  • Вовед во темата
  • Што се клиенти? Кои се клиентите?
  • Утврдување профил на клиентите – корисниците
  • Утврдување и проценка на потребите на клиентите
  • Внатрешни и надворешни клиенти – идентификување
  • Разбирање на клиентите – корисниците
  • Исполнување на нивните очекувања и давање одлична услуга
  • Разбирање на нивните потреби и барања
  • Димензии на грижа за клиенти – корисници
  • Очекувања и перцепција на клиентите
  • Асертивна комуникација
  • НЛП-техники
  • Градење доверба
  • Стилови на однесување
  • Прилагодување кон поинакви стилови на однесување
  • Справување со тешки клиенти и ситуации
  • Стрес како резултат од справање со тешки клиенти
  • Справување со стрес
  • Поплаки, пофалби и сугестии од клиентите – техники и начини на проследување
  • Идентификување проблем и изнаоѓање решение
  • Процес на постојано подобрување
  • Негативен и позитивен фидбек од клиентите
  • Методи, алатки и техники за справување со тешки клиенти
  • Друго

Целна група

Оваа обука е наменета за сите учесници кои сакаат да ги подобрат и/или да се стекнат со вештини за справување со тешки клиенти.

Методологија на работа

Обуката е од интерактивен карактер со практични и применливи вежби, како и употреба на визуелни помагала и од страна на учесниците (ЛЦД проектор, лап-топ и/или компјутер, флип-чарт и друго). Онлајн-обуката се одвива преку платформа за онлајн-обуки.

Материјали

Презентациска скрипта; формулари како обрасци и другите дополнителни материјали кои ќе може да се користат при подготовка на презентации ќе бидат доставени по е-пошта до секој од учесниците.

Времетраење

  • При физичко присуство, обуката е еднодневна. Вкупно 6 часа.
  • Во целост е прилагодена за онлајн-обука и се одржува двапати неделно по 3 часа во период од 1 недела.

По завршувањето на обуката се добива Сертификат за учество.

Повеќе информации и пријавување на:

тел. 3246-041; 075 446-686

Прочитајте